Comunicat 23M de Procés Constituent
[Total: 1    Average: 4/5]

Procés constituent denuncia, juntament amb les institucions, entitats i persones de Catalunya, la injustícia de la presó preventiva per als diputats i diputades catalans perquè és un atac a la llibertat d’expressió, als drets fonamentals i un menyspreu i ingerència cap a la voluntat democràtica expressada a les urnes el 21D per part de la ciutadania.

Davant d’una repressió tan greu, volem ratificar el nostre compromís per continuar treballant per als grans consensos de país, per reivindicar tot allò que la gent necessita per viure, que no és només una agenda social per al 99%, sinó també uns valors i garanties democràtiques que ens permetin conviure en llibertat, en una cultura del diàleg i del pacifisme, en una societat que s’atreveixi a aprofundir la democràcia deliberativa, la directa i la real, i no a restringir-la i a acceptar de forma mesella els abusos d’un estat repressor i impositiu.
Procés Constituent

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE PROCÉS CONSTITUENT Responsable: ASSOCIACIÓ PEL CANVI SOCIAL PACÍFIC I DEMOCRÀTIC (G66015389). Finalitats: Publicar el seu comentari i identificar-lo com a titular del mateix. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar i suprimir les seves dades i altres drets a [email protected]. Informació Addicional: Pot consultar la nostra Política de

He llegit i accepto la Política de Privacitat.