Comunicat assemblea Baix Gaià
[Total: 0    Average: 0/5]

Atenent als últims fets esdevinguts a la població de Torredembarra, des de l’Assemblea del Baix Gaià del Procés Constituent volem deixar palès el nostre més absolut rebuig a qualsevol acció de corrupció que quedi demostrada en els municipis de la zona.

El Procés Constituent va començar el seu camí com a moviment de reforma política davant la necessitat d’iniciar un canvi total en l’aplicació d’aquelles normes que són marc ideal per a les governances que permeten usos perversos en l’acció política i en les actuacions dels seus governants, i la necessitat de promoure una nova manera de fer i una proposta de renovació.

Aquesta evident necessitat requereix alhora estendre i donar rellevància a aquelles maneres de governar a nivell municipal innovadores, participatives, incloents i el que és més important, transparents i que de forma honesta van adreçades a la ciutadania.

Les Jornades de Municipalisme constituent que el dissabte dia 28 de juny, es faran a Badalona, organitzades pel Procés, en són mostra d’aquest neguit de posar en marxa una nova manera de fer.

No a la Corrupció!!
No a l’administració del bé comú per a l’interès propi i dirigida a l’enriquiment personal!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

INFORMACIÓ PROTECCIÓ DE DADES DE PROCÉS CONSTITUENT Responsable: ASSOCIACIÓ PEL CANVI SOCIAL PACÍFIC I DEMOCRÀTIC (G66015389). Finalitats: Publicar el seu comentari i identificar-lo com a titular del mateix. Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar i suprimir les seves dades i altres drets a [email protected]. Informació Addicional: Pot consultar la nostra Política de

He llegit i accepto la Política de Privacitat.